rileks skejap
April 06, 2010 You seem to find the dark when everything is bright.
You look for all that's wrong instead of all that's right.
Does it feel good to you to rain on my parade?
You never say a word unless it's to complain.
It's driving me insane...
If I were you,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do
Is thank the stars for all that I have.
If I were you...
Look what surrounds you now more than you've ever dreamed.
Have you forgotten just how hard it used to be?
So what's it going to take for you to realize
it all could go away in one blink of an eye?
It happens all the time...
If I were you,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do,
Is thank the stars above,
Tell the ones I love that I do...
So what's it going to take for you to realize
It all could go away in one blink of an eye?
It happens all the time...
If I Were You,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do,
Is thank the stars above,
For the ones I love,
Take a breath and enjoy the view,
Live the life that I wanted to.
If I Were You...
~ if i were u by hoobastank ~
salam..hye..
again..nk mumbling kat page ni..mumbling lg?? asek mumbling jer
hehe
my page kan..
suke ati la nk mumbling
huhu
ppr aq ari nie kol 1400-1630...
ptg la ofkos..
so,,
de la mase utk aq mentelaah lg sket2...
aq ni jenis ske study sambil dgr lgu..
sdg aq mentelaah tu..aq ade dgr satu lgu ni..
if i were you by hoobastank
(lirik kat atas tuh)
best gak lgu nieh
tp x brape nk amek taw sgt maksod d sebalik kate2 lam lgu tuh..
asalkan best..
aq layannn....
bile dah abeh mentelaah..
tergerak lak ati ni nk dgr lg lagu tuh..
skaLi ngan mnghayati lirik nye la..
ngah aq dok dgr n cube phmkn lagu nieyh.
aq realise sumthing la..
terase mcm kne sindir pown ade gak..
huhu
nape heh aq kate gitu???
menurot yg aq phm la kn...
lgu ni story psl sesowang yg tataw appreciate ape yg dy ade..
so..
vokalis hoobastank nie kate la..
" If I were you, holding the world right in my hands,
the first thing I'd do is thank the stars for all that I have.
tell the ones I love that I do,
for the ones I love,
take a breath and enjoy the view,
live the life that I wanted to
If I were you"
kalu dy la insan yg d maksod kan..dy akan hargai ape yg dy ade...
syukuri segale ketentuan n sume yg da tertulis utk dy..
enjoy every second of tyme..
huhu..
btl tu..
mmg selame ni aq alpa..
ade je nk complain..
ade je x kene..
kurang menghargai ape yg aq ade n ape yg aq da dpt..
padahal.. tu sume pon atas ape yg aq da usehe kan..
ape lg yg aq nk sebenonye??
just live my life happily la kan..hargai ape yg aq ade n berbangge ngan siape diri aq..
sbb
sumenye dah ade..
hepi fmily..lufly fwenz..beloved gule ati..hehe..
career yg aq akn dpt afta study t pon ok sesgt..
aq nk kne usehe lbh..
hehe
eifa..u need to remember this
ape yg kite ade..
xkn kekal ade kat kite
kekadang bule ilang sekelip mate..
hargai n jgn mnyak komen
ade gak sumone pernah ckp kat aq
" x sume yg kite nk..kite akn dpt..
kalu kite dpt gak ape yg kite tamaw tu..mesti ade hikmah..
cari la ape kebaikan di sebalik mende yg kite taknak tu..
mgkin ia lbh baek dari ape yg kite kejar selame nie..
bukan senang nk jd senang..
n x susah nk jd susah.. "
yupape yg dat person ckp mmg btl
thanx alot dear..
will remember that in my entire life
as conclusion..
((punye ar lame bebel..bru nk abeh..)) ^_^
hargai la ape yg kite ade
jgn smpai..ape yg kite kejar x dpt...
pastu..
ape yg kite ade lak kehilangan..
heheheee....
giLLer pnjang kan aq bebel
penat dah...nk go sleep skejap...
rest jap sbb ptg ni nk kene jwb satu lg final ppr..
ape yg aq tulis nie..utk renungan mase hadapan..
terime seredha-redha nye ape yg jadi kat kite
thinx +ve..
insyaallah akan ade hikmah,kebaikan dan kelebihan
walaupon di sorok ngan pelbagai kelemahan n keurangan
setiap yg terjadi tu ade lah urusan &kerje tuhan
Dia maha bijaksana dan mengetahui ape yg dy da buat
and
tuhan x kn uji seseorang tu melebihi kemampuannye
huhu..
udah kepenatan menaip..
long age..we will meet again..
dadada~~

You look for all that's wrong instead of all that's right.
Does it feel good to you to rain on my parade?
You never say a word unless it's to complain.
It's driving me insane...
If I were you,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do
Is thank the stars for all that I have.
If I were you...
Look what surrounds you now more than you've ever dreamed.
Have you forgotten just how hard it used to be?
So what's it going to take for you to realize
it all could go away in one blink of an eye?
It happens all the time...
If I were you,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do,
Is thank the stars above,
Tell the ones I love that I do...
So what's it going to take for you to realize
It all could go away in one blink of an eye?
It happens all the time...
If I Were You,
Holding the world right in my hands,
The first thing I'd do,
Is thank the stars above,
For the ones I love,
Take a breath and enjoy the view,
Live the life that I wanted to.
If I Were You...
~ if i were u by hoobastank ~
salam..hye..
again..nk mumbling kat page ni..mumbling lg?? asek mumbling jer
hehe
my page kan..
suke ati la nk mumbling
huhu
ppr aq ari nie kol 1400-1630...
ptg la ofkos..
so,,
de la mase utk aq mentelaah lg sket2...
aq ni jenis ske study sambil dgr lgu..
sdg aq mentelaah tu..aq ade dgr satu lgu ni..
if i were you by hoobastank
(lirik kat atas tuh)
best gak lgu nieh
tp x brape nk amek taw sgt maksod d sebalik kate2 lam lgu tuh..
asalkan best..
aq layannn....
bile dah abeh mentelaah..
tergerak lak ati ni nk dgr lg lagu tuh..
skaLi ngan mnghayati lirik nye la..
ngah aq dok dgr n cube phmkn lagu nieyh.
aq realise sumthing la..
terase mcm kne sindir pown ade gak..
huhu
nape heh aq kate gitu???
menurot yg aq phm la kn...
lgu ni story psl sesowang yg tataw appreciate ape yg dy ade..
so..
vokalis hoobastank nie kate la..
" If I were you, holding the world right in my hands,
the first thing I'd do is thank the stars for all that I have.
tell the ones I love that I do,
for the ones I love,
take a breath and enjoy the view,
live the life that I wanted to
If I were you"
kalu dy la insan yg d maksod kan..dy akan hargai ape yg dy ade...
syukuri segale ketentuan n sume yg da tertulis utk dy..
enjoy every second of tyme..
huhu..
btl tu..
mmg selame ni aq alpa..
ade je nk complain..
ade je x kene..
kurang menghargai ape yg aq ade n ape yg aq da dpt..
padahal.. tu sume pon atas ape yg aq da usehe kan..
ape lg yg aq nk sebenonye??
just live my life happily la kan..hargai ape yg aq ade n berbangge ngan siape diri aq..
sbb
sumenye dah ade..
hepi fmily..lufly fwenz..beloved gule ati..hehe..
career yg aq akn dpt afta study t pon ok sesgt..
aq nk kne usehe lbh..
hehe
eifa..u need to remember this
ape yg kite ade..
xkn kekal ade kat kite
kekadang bule ilang sekelip mate..
hargai n jgn mnyak komen
ade gak sumone pernah ckp kat aq
" x sume yg kite nk..kite akn dpt..
kalu kite dpt gak ape yg kite tamaw tu..mesti ade hikmah..
cari la ape kebaikan di sebalik mende yg kite taknak tu..
mgkin ia lbh baek dari ape yg kite kejar selame nie..
bukan senang nk jd senang..
n x susah nk jd susah.. "
yupape yg dat person ckp mmg btl
thanx alot dear..
will remember that in my entire life
as conclusion..
((punye ar lame bebel..bru nk abeh..)) ^_^
hargai la ape yg kite ade
jgn smpai..ape yg kite kejar x dpt...
pastu..
ape yg kite ade lak kehilangan..
heheheee....
giLLer pnjang kan aq bebel
penat dah...nk go sleep skejap...
rest jap sbb ptg ni nk kene jwb satu lg final ppr..
ape yg aq tulis nie..utk renungan mase hadapan..
terime seredha-redha nye ape yg jadi kat kite
thinx +ve..
insyaallah akan ade hikmah,kebaikan dan kelebihan
walaupon di sorok ngan pelbagai kelemahan n keurangan
setiap yg terjadi tu ade lah urusan &kerje tuhan
Dia maha bijaksana dan mengetahui ape yg dy da buat
and
tuhan x kn uji seseorang tu melebihi kemampuannye
huhu..
udah kepenatan menaip..
long age..we will meet again..
dadada~~

0 panel